Post by planvenwaibuzzci on Feb 19, 2022 8:55:35 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer alle ▞▞▞
▞▞▞ Extreme Car Driving Simulator 2022 version ▞▞▞
Det er et bra spill, men det er for mange annonser her
Det er gøy, men kontrollene er dårlige
Elsker bilene, men det er ikke nok soner å spille i. Men spillet er kjempebra, kan du legge ut en s13 og s15 og rx7, men få Rx7 til å like Hans fra faf3 og Silvia.
Jeg liker dette spillet så godt, og jeg hadde dette spillet for veldig lenge siden. Men jeg kan si at de som får dette spillet, de vil ha det mye moro og vil være klistret til telefonen og vil ikke drikke eller spise med dette spillet. Ha det gøy 👍😛😎
Passkontroll til blokkering plz Ny oppdatering sesong regn og overskyet strand sidesetc plz
Så trist at det ikke er det samme nå, du må gå gjennom trening jeg savner det gamle spillet hvor du kan streife fritt og dra til flyplassen og klatre på biuldings trist å se dette spillet suger
Bortsett fra alle reklamene som kommer, så er det et bra spill.
Extreme Car Driving Simulator Corrida wsn
Extreme Car Driving Simulator is an open world car game in the racing games category. Get exclusive vehicles, customize your cars and play this realistic
Jeg elsker det så mye fordi jeg elsker alle bilene og løpene
Etter å ha installert dette spillet etter noen dager, har jeg mistet fremgangen min selv om jeg var koblet til Google play-spill før jeg slettet det. Nå er jeg 100 km bak der jeg var . Forferdelig datalagringssystem 100 km tar mye tid å fullføre.
Gammel virsjon er mer bedre gammel er gull
Alt for mye reklame!!!!!🤯👹🤯👹🤯👹
Hei Sir. Jeg er den beste spilleren i ditt ekstreme kjørespill, men jeg vil gjerne spille dette spillet i flere lag, så du kan lage flerlagsspill i dette normale ekstreme kjørespillet, takk.
Reklame reklame
Extreme Car Driving Simulator રેસિંગ loi
Dette er det verste spillet jeg noen gang har spilt. Hvis du har en mobil eller et nettbrett uten en hjemknapp, kan du ikke avslutte appen, og kontrollene er også vanskelige å bruke. Men du kan fortsatt laste ned dette, det er bra
Spillet er veldig gøy😁😁 Men grunnen til at jeg gidde det fire stjerner er fordi, det tar mye på batteriet. Men ellers er det et bra spill👍👍
SUPER BH
Dette spillet er veldig buggy. Kontrollene er tilfeldige og for mye forsinkelse. Fiks dette. Dette var barndomsspillet mitt
Dette spillet er veldig bra 👍 og grafikken er veldig kul, men det er bare én grunn til at dette spillet ikke slutter
Veldig bra spill og også veldig god grafikkkombinasjon. Bra gjort!
Først av alt spiller jeg dette spillet, det er bra Om et øyeblikk er det avinstallert, så jeg tror at jeg vil installere på nytt, og NÅR jeg installerer, så viser det at det ikke kan fungere, og jeg tror at jeg vil installere igjen om et øyeblikk igjen DET samme problemet som det viser, og NÅR det installeres åpner det seg ikke. Jeg er så sint for dette at det ikke fungerer og at jeg gir deg to stjerner.
Ikke misforstå dette spillet, hvis det er morsomt, men som pokker da jeg var liten husker jeg at jeg spilte dette spillet, men jeg lastet ned spillet på nytt og det traff ikke som det pleide å endre spillet, og jeg vant en fan ikke det å gå tilbake til måten det pleide å være mennesket.
Avbryter plutselig med annonser under kjøring
Denne gamaen er fantastisk, men vennligst legg til noen flere biler og legg til noen spesielle evner for bilene, og spillet lastes ikke når wifi og mobildata, vennligst fiks denne feilen.
Blir kjedelig etter en stund, du må virkelig legge til online-modus. Dette spillet er Forza-horisonten for mobil, flere biler, og stol på meg, du vil få mer penger.
Kan du legge til multiplayer og racing spot, dette spillet er morsomt, jeg har cyber truck creator, vær så snill å oppdater det.
Betalt for startpakke som det stod Ingen annonser, men det er fortsatt annonser overalt
Det er et flott spill. Men det kan være bedre som å la oss få mer penger og legge til politijaktmodus og også legge til flere biler, flere bps med biler og en siste ting Fjern noen kilometer for å få kjøretøy
Dritt
Jeg mener det er et bra spill, men grunnen til at jeg ga det 2 blikk Jeg kan ikke bruke nøklene eller musen min, den er ikke ødelagt, hver gang jeg klikker på skjermen kommer bilen ut av kontroll, selv om jeg ikke kontrollerer den den snur seg fortsatt og beveger seg som et spøkelse kontrollerer den. Det er litt feilaktig og jeg forstår ikke hvorfor det gjør det. Det gjør også at datamaskinen min ikke fungerer.
Alt bra, men det er alltid et tillegg
Jeg hater denne nye oppdateringen, jeg vil at det skal være et ratt og jeg hater den konsekvente driftingen 👎👎👎👎👎😡😡😡dette spillet er 💩
My NF Fleet Norway for Android - APK Download
Mengde av Extreme Car Driving Simulator ... den som interesserer deg mest: Windows, Xbox360, PS4, PS3, Xbox One, Nintendo Switch, Apple eller Android.
Spillet er ganske bra, men det er så håpløst mye reklame at det ikke går Ann og spille spillet uten å skru av alt nettverk på telefonen .
Må være mer høy gfx
Extreme Car Driving Simulator 자동차 경주 cfv
Extreme Car Driving Simulator እሽቅድድም dorn
Veldig bra spill du kan legge til noen flere biler og noen hus ellers bra jobb
Dette spillet er bra, men det gamle bilutseendet er bra
Det er et bra spill, men jeg ga ikke disse to stjernene fordi grafikken ikke er bra
Det var veldig bra
Car Driving Simulator Drifter 2021 Racing Game, Drag & Drift featuring real to life drifting car game and the real driver to life amazing racing tracks in
Save the Masters Arcade hht
Lol
Dette spillet er fantastisk, og annonsen kan ikke vises hvis den ikke er av
Grafikken er fin, men det er bare 3 kart. Og noen ganger er det umulig å få en blå utskrift av en bil, og grafikken er bra og lage noen flere mods å spille. Overalt, dette spillet er fint, men det er mange problemer når vi blir sittende fast, og hvis vi bruker prøv på nytt-knappen, den får oss ikke ut
Lite reklame hos meg. 🙂Gøy men litt kjedelig for meg spill dette spillet lenge.
Det er gøy, men du kan ikke tjene penger det tar alt for lang tid
Det er et bra kjørespill som hjelper oss med å forbedre kjøringen vår. Den har en vakker og ekstensiv bil som Mustang Thar jeep og 5th army truck. Jeg har virkelig Mustang Ruppe 5000000 Har den valgt. Jeg liker dette spillet mest, og jeg har også thar som også kan veie bære fortuner som er veldig stor bil og thar er veldig liten foran seg, men Mustangen bak sikt trenger forbedring som er veldig skitten og bekar Den militærlastebilen lager noe støy som jeg ikke liker og det er alt veldig perfekt jeg.